6 Mayıs 2011 Cuma

SELAM OLSUN DENİZLERE

6 Mayıs 2011 ..Bugün facebook statusuma şöyle bir not düştüm :

Yaşasaydı 65 yaşında olacaktı,yaşatmadılar.Deniz oğlum daima başın dik,ömrün uzun olsun.

Gezmiş Deniz'in ömrü uzun olamadı.25 yaşında  hayatının baharında, canını feda etme pahasına çıktığı yolun sonuna geldi kahredici bir Ankara gecesinde.

Denizleri anmadan olmaz dedim ,geçtim bilgisayarın başına .İdeolojik ya da siyasi tarafından bahsetmek istemiyorum bugun.Aklımda hep aynı melodi (Bir gül idim derilmemiş-Daha gün yüzü görmemiş-Örselenip kırılmamış ), içimde tuhaf bir sızı.İster sağ görüşlü olsun ister sol görüşlü.25 yaşındaki bir gencin katline yüreği sızlamayanın vay haline.

Seçtiği yolda inançla yürürken acaba 'sevgi' ve 'özlem 'ile tanışmaya  ömrü yetmiş miydi?Ya da o sert ve kararlı duruşundan sıyrılıp bir kez olsun annesine sarılıp ağlayabilmiş miydi doya doya?

Çok vakitsizdi bu dünyadan ayrılışın be çocuk , henüz çok erkendi gitmen için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder