17 Ocak 2011 Pazartesi

COSMOPOLITAN LOOX CEKIMI


Ocak ayının ilk günleri , hava buz gibi..Moda tasarımcımız Tümay ile bu dondurucu gunlerde sıcacık bır yaz çekimi içi Lara Sayılgan ın Ortaköy deki sevimli stüdyosundayız.Sahile inen yokuslardan birinin köşebaşını bekleyen iki katlı,beyaza boyalı  tarıhı bır kosk .Tümay da ben de  köşkü görür görmez vuruluyoruz! İkimizin de hayallerini süsleyen bir ev.Yuksek tavanlar,kocaman kapılarla hem çok ihtişamlı hem de çok mütevazı bir havası var.
Bizden önce herkes çekim alanına ulasmıs , hazırlıklar coktan baslamıs bile.Mahizer yine yaratıcılıgını ortaya koymus ve harıka bir styling çıkartmıs .Askılardaki kombinleri Tümay ile son kez  gözden geçirip herhangi bir değişiklik isteyip istemediğimize karar veriyoruz.Askının hemen altında sıralanmıs ayakkabıları görünce gülümsüyorum,işte hiç bir kadına asla yeterli olmayan ayakkabılar ,ayakkabılar..Pek tabi ki koskacaman bir masayı kaplayan aksesuarlar da olmazsa olmazımız.Malum sezon yaz,uçuşan elbisleri,birbirinden güzel rengarenk desenleri ufak da olsa bir aksesuarla tamamlamak gerek.Çiçekli tokalar,turuncu - mavi gunes gozluklerı ve envai çeşit takıyla masanın ustu tam bır renk cümbüşü.Ben yazı vurgulamak ıcın gunes gozlugu kullanabılecegımızı dusunuyorum ama Mahizer modellerın gözlerindeki ışıltıyı gizlemek istemediğini söylüyor.Tecrübesine çok güvendiğim için ısrarcı olmuyorum.

Modellerden birini secme sansımız oldugu ıcın ıcım rahattı ama diğerini ajansa bırakmıs oldugumuz ıcın biraz tedirgindim.Neyse kı makyaj koltugunda oturan Lenka  yı gorunce tum tedırgınlıgım ucup gitti.Tam da aradıgımız Loox kızı karsımda duruyor!Evet bugun kesinlike şanslı gunumdeyim!

Pazar sabahı çok erken bır saat olmasına ragmen , ekip son derece hareketlı ve enerjık.Bir tarafta sac-makyaj hazırlıgı surerken bır taraftan da ürünlerin ütüsüne , rütuşa ihtiyacı olup olmadıgına bakılıyor.Kesin bugun bu ekıpten harıka bır ıs cıkacak dıyorum.Son hazırlıklar tamam ,aksesuarlar da seçildi ,bir tek  ilk karelerde kullanılacak balonların şişirilmesi kalıyor.Eveet hep birlikte başlıyoruz şişirmeye , öyle tek kişinin yapacağı iş değil :) Neyse ki ben Deniz e düzinelerce balon şişrmiş oldugumdan antremanlıyım.Arada bir kaç kahve molası ve işte başlıyoruz.Bu arada ne yalan söyleyeyim  balon fikrine bayıldım,tebrikler Mahizer!


 Lara fotograf cektıkce begendıklerını bızımle paylasıyor,yaz cekımı ıcın studyo cekımının fazla hareketlı olmayacagını dusunerek ıtıraz ettıgıme pişman gibiyim.Bu havada dış çekim yapılamayacağını bilmeme ragmen , stüdyoda koleksiyonun enerjinisini yeterince yansıtamayız diye endişeliydim.Oysa bu kareler gayet hareketlı ve coşkulu.Tek sorun modellerın üşümesi ve beyaz tenlerının zaman zaman morusu bır renk alması.Makyozumuz tetıkte , sureklı bacak ve kollara pudra takvıyesı yapıyor. Bir kaç çiftli çekimden sonra modellerimizden biri ile vedalaşıp , tekli cekim ile devam ediyoruz.

Saat 16:00 yı gösterdiğiginde tum fotoları gozden geçirip çalışmaya nokta koyuyoruz.Acıkcası bu kadar kısa surede tamamlanabilmesi mucize.Ekibin tecrübesi ve modellerin yeteneği bize hiç vakit kaybettirmiyor.Söylemiştim değil mi,bugun şanslı günümdeyim :)

Son bir yorgunluk kahvesi içip ekibe teşekkür ettikten sonra tatlı bir heyecanla Studioplus tan ayrılıyoruz.Gelecek ay Cosmopolitan dergisinde çekimimizi görmek için sabırsızız!Yeni bir çekimde,kim bilir nerede görüşmek üzere ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder