10 Ağustos 2011 Çarşamba

Gümüşsuyu'nda Bir İtalyan-PIZZERIA PIDOS



Dün akşam yine Pidos'daydım.Farkettim ki ne zaman yolum Taksim civarına düşse son durağım burası oluyor.Ayaklarım beni dosdoğru Gümüşsuyu'na  götürüyor.İstiklal 'in kalabalığına karışmadan, güleryüzlü bir servis ve enfes yemekler için değişmez adresim.

Bazen sadece bir kadeh Sarafin sauvignon blanc eşliğinde birilerini bekliyor oluyorum , bazen de dün akşam gibi bir fincan kahve ve güzel bir kitap eşliğinde keyif yapıyorum.Yeşil beyaz ekoseli masa örtüleri , duvarları süsleyen siyah beyaz fotograflar ve huzur veren dekorasyonu ile kendimi İtalya'da hissettiyor,belki de bu yüzden çok seviyorum Pidos'u.

Bu yaz o kadar sık gitmişim ki , dün akşam servis elemanlarından biri ile şakalaştık ' burası bizim evin mutfagı gibi oldu 'dedim.Her zamanki gibi menuyu uzatmadan sordu ' Yemek alacak mısınız yoksa bir aperatif eşliğinde vakit mi geçireceksiniz ?' . Bugün fazla vaktim yok dedim, bol köpüklü bir cappucino ve buz gibi su yeter de artar bile.Sabahtan beri sırtımda taşıdığım bilgisayarımı , küçük bir valiz haline gelen omuz çantamı ve üzerime çökmüş günün bütün yorgunluğunu masaya bırakıp salı gününe şahane bir nokta koydum.



Her daim sakin ve çok hoş bir ambiyansa sahip , gerçek İtalyan lezzetlerini tadabileceğiniz , farklı şarap alternatifleri sunan , üstelik hizmet-fiyat dengesine göre hesabı öderken gayet mutlu ayrılacağınız  bu pizzeriayı vakit kaybetmeden keşfedin.

Ve son olarak işte benim tercihlerim:

Başlangıç : Parmesan & Fume Et
Ana Yemek :Pazı yaprağında Levrek ya da Pizza Filetto
Tatlı : Panna Cotta
Kırmızı Şarap : Cabarnet Sauvignon Merlot

Afiyet Olsun :)


Pizzeria Pidos :Dünya Sağlık Sk. No:13 Gümüşsuyu
Tel : (0212) 249 40 40

1 yorum:

  1. 1991 BEKS BİLGİSAYAR A.Ş
    ŞARKI VE TÜRKÜ SÖZLERİNİN YAZILDIĞI YERDİ
    194 ESER

    YanıtlaSil