18 Aralık 2011 Pazar

2011'E VEDA EDERKEN

Bir kaç gün içinde dünyadaki milyonlarca inasan gibi 2011 yılı ile vedalaşıyor olacağım.Nedense bu yılbaşını daha bir heyecanla bekliyorum.Sanki sihirli bir değnek geçen yıldan kalan yorgunlukları,kırgınlıkları,belirsizlikleri silip süpürüverecekmiş gibi.

Nankörlük etmek istemem.Bu yılın bana sunduğu pek çok armağan da oldu.Hayatım boyunca unutamayacağım,bir şekilde bir yerlerde bırakılan izler var..

Örneğin bu blog,hayatıma tarifsiz bir enerji kattı.Çocukluğumdan beri hayallerimi süsleyen bir hevesti yazmak.Daha önemlisi yazdıklarımı paylaşabiliyor olmak.2011 yılının ocak ayında ilk kayıtlarımı yayınlamaya başladım.Geriye dönüp baktıgımda 58 kaydım yaklaşık 8.000 kez tıklanmış.İlk aylardaki kayıt sayısının azlıgını düşündüğümde ortalama olarak hiç de fena bir rating değil gibi.2012 yılının ocak ayında "Günlerden Bir Gün"ün  365. gününü kutluyor olacağım.

Yine bu yıl yedi yurtdışı,onlarca yurtiçi seyahatim oldu.Çeşme'ye, Dubai'ye ilk kez gidip,Suriye'deki çalkantının ilk şahitlerinden oldum.Kızlarla o çok sevdiğim adada rüya gibi üç gün geçirdim.Seyahatler açısından bereketli bir yıldı.

Deniz okula başladı,her geçen gün olduğu gibi büyümeye ve beni şaşırtmaya devam ediyor.

2011 yılını benim için çekilmez kılan , son ayların yoğunluğu ve iş hayatımda on iki ayda toplam üç yönetici, iki departman ve iki görev değişikliği yaşamam oldu sanırım.Tam bir şeyler oturdu derken herşeye sil baştan başlamak.

Geçen yıl olduğu gibi 2012 yılı için de listem hazır.Biraz telaş,biraz dinginlik,biraz huzur biraz macera ve bir tutam hayal bütün istediğim.

2 yorum:

  1. umarım bize yaptırdığın listede gerçekleşir, Tuğba'nın kod yazmasını sabırsızlıkla bekliyorum :), başarı oranımızı bilelim ama değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Zaten o sirf bunun icin dirsek curutuyor senelerdir:) doktora ba bahane ..gerceklesecek tabi emin ol, hele 3 ayda bir denetim olursa kesin gerceklesir :)

    YanıtlaSil