5 Mart 2011 Cumartesi

DUKAN DİYETİ - SEYIR EVRESINDE SON HAFTALAR

En son sizlerle Dukan diyetimin seyrini paylaştıgımda 12. gündeydim.Bugün ise 35!İtiraf etmeliyim ki diyetime dair detayları burada sizlerle paylaşıyor olmanın yüklediği bir sorumluluk var omuzlarımda.Herkesi kilolarından kurtulmaya teşvik edip,böyle kolay şöyle güzel bir diyet derken kendim başladığım işi yarıda bırakamıyorum.Bu yuzden bu blogu okuyan herkese teşekkürlerimi sunarım.

Evet , 35. günde toplam kilo kaybım 5kg ve mevcut kilom 57,5.Buraya yazarken çok kolay geliyor , ya da telafuz ederken..Ancak 60 kılonun altına en son lisedeyken indiğimi ve hamile kaldıgım kilonun bile 62 oldugunu söylersem aslında gerçekten bir şeyleri başarıyor olduğum daha net anlaşılır.

Hedef kilo kaybım 8 , hedef kilom 55 di.Mart ayında seyir evresini geçip 3. aşamaya ulaşmayı planlıyordum ki bu gidişle takvim hesabına göre mart sonunda hedefime ulaşmış olacağım!

Zamanlama harika oldu.1 Nisanda ufak bir Milano kaçamağı yapacağım,leziz yemekler ve ev yapımı şaraplara fazlasıyla yer açtım :)

Bir önceki seyir evresinde yazdıklarımdan farklı bir şey uygulamıyorum.1+1 protein+protein&sebzeye devam.35 gün içinde diyeti ufacık bile delmemişken , geçtiğimiz hafta rakı&balık festıvalınde alkol aldım.Bu evrede kesınlıkle yasak oldugunu bılıyorum ama yine de duyacagım tüm vicdan azabına değdi.Sİzlere önermiyorum , mümkün oldugunca alkol almanızı teşvik edecek ortamlardan kaçının :)

Mart sonunda 3. evrenin detaylarını paylaşmak üzere..Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder