28 Ekim 2011 Cuma

SANDIKTAN ÇIKANLAR-EKİM

Kışa merhaba dediğimiz şu günlerde biraz ılıman ilkimlere gidip gelelim.Eski sandıktan neler çıkardım neler..Hepsi o kadar güzel ki seçmekte zorlandım.İyisi mi her ayın son haftası nostaljik dizelerle süslensin,ağzımızın tadı yerine gelsin.

-
Seni anımsıyorum
Geçen yazki halinle;

Esirgemez duruşun
Sessizlikte
Geceye dönerken gün

Ve bir yıldızın yarasını temizliyormuşcasına
Şefkatli bakışın

Seni anımsıyorum
Geçen yazki halinle;
Dalgalar boyu yürürken kumsallarda
Martıların izleri inceliğinde adımlarla
Seni anımsıyorum
-
Ben yine buralardayım biliyorsun
Sakalımda yuva kurar
Yazın göçmen kırlangıçlar
Yetim balıkçıllar uyuklar
Omuzlarımda tüneyip gece yarıları

Ve bir kalıp taze peynirden başka nedir ki buralarda ay,
Her akşam şarabın yanında paylaştığımız..?
-
Görüyorsun işte
Artık o kadar kolay ki
Bizim için güleryüzlü olabilmek,
Mutluluğumuza yeter ,
Kıskaçlarını kavuşturarak güneşlenen
Kaya yengecisini seyretmek.

II.
Seninle ben,
Kavuşması gibi
Çam kökleriyle
Tuzlu toprağın;

Maviye çalan bir akşamüstü
Temmuz ayında
Adada..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder