25 Şubat 2012 Cumartesi

HAYATIMIN EN GÜZEL GÜNÜ ?!

Aylardan sonra,yine migren illeti ile başım dertte.Son iki gündür gözlerim şiş,kafam kazan gibi.Kafamın sol tarafında hafiflemek bilmeyen bir ağrı var.

Herşey dün  Pınar'dan gelen bir mesajla başladı..Tam metni anımsayamıyorum ama içerik olarak 'bugünün hayatınızın en güzel günü olduğunu düşünün öyle olsun' tadında bir mesajdı.Sonrasında başıma gelmeyen kalmadı.Öğleden sonra üzerime tam 4 orta şekerli kahve döküldü.Nasıl oldugunu anlamadım,asansorde ufak bir dengesizlik ve sallanan kahveler.Sağ elimin yandığına mı , tüm üstümün başımın rezil olduguna mı yoksa aynı kılıkla akşam bir iş yemeğine katılmak zorunda olduğuma mı üzüleyim bilemedim.Bir anda bütün sinirlerim ayağa kalktı.Dakikalarca sakinleşemedim ..Neyse ki kızlar sağolsun ıslak mendil ve nemli kağıt havlular lekeleri biraz olsun giderdi.

Bir kaç saat sonra düz yolda yürürken sağımdaki kaldırıma takıldım.Yere yapışmama ramak kala yanımdakiler kolumdan yakaladı.

Yine aynı günün akşamı tam da gün başka bir aksilik olmadan bitiyor derken kabus gibi bir haber geldi.Çalıştığım şirket satılmış.Öyle bir çırpıda söyleyiverince basit geliyor da  böyle bir haber alınca gözüne araba farı tutulmuş tavşan gibi kalakalıyor insan!

Bu makbul mesajı alan Tuğba'da dağda feci düşmüş.Başını öye fena çarpmış ki bir süre kendine gelememiş.Hastaneydi,acildi derken kolunda ciddi bir ağrı ile atlatmış bu kazayı.O da 'bugün benim hayatımın en güzel günüydü gerçekten' diye bir mesaj yollamış :)

Uzun bir süre bu tarz mesajları kabul edemeyeceğimi bildiriyor,sevgili dostlarımın anlayışına sığınıyorum.Ters tepiyor , başım beladan kurtulmuyor vesselam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder