29 Şubat 2012 Çarşamba

NESTLE DAMAK



Bugün yollarımız yine ayrılıyor. Bu bir elveda değil biliyorum, sadece kısa süreli bir ayrılık. Sana olan bütün zaafıma karşın bedenimi ve ruhumu dinlendirebilmem için yazık ki bu ayrılık kaçınılamaz.

Şimdiye kadar zor günlerimde hep yanımda oldun. Ne zaman kendimi kötü hissetsem sana sarıldım . Lakin hiç bir şeyi olduğu gibi seninle olan birlikteliğimi de tadında bırakmayı beceremedim. Her zaman bende nefis bir tat bıraktın, seninle birlikte olduğum zamanlar hiç bitsin istemedim. Diğer taraftan seninle olan teşviki mesaimi sıklaştırdıkça bu süreli ayrılık daha da zaruri hale geldi. Kısa vadede seninle yaşadığım haz, uzun vadede kendimi kötü hissetmeme neden olmaya başladı...

Şimdi sana ve uzun süre anımsamamak için kendimi zorlayacağım eşsiz tadına veda edip kendimi kadim dostum Mr.Dukan'ın güvenli kollarına bırakıyorum. Ne de olsa beni dinginleştirip, kendimi daha iyi hissetmemi sağlayacak olan o. Başta mutsuz olacağımı, endorfine ihtiyaç duyup seni hayal edeceğimi biliyorum. Eğer bu defa zaaflarıma yenik düşmezsem çok değil bir kaç ay sonra belki yine kavuşuruz birbirimize. Bu ayrılık sana da iyi gelecek diyemiyorum. Sen bu süre içinde başkalarını mutlu etmeye devam ediyor olacaksın. Sen benim yerime başkalarını koyabileceksin ama ben asla!

5 yorum:

  1. Bir çikolata ile ilgili yazı bu kadar mı dokunaklı yazılır bilemedim, yine tebrikler... Başlığı ve resmi görmeyen, sevgiliye ayrılık mektubu zanneder. Ben Nestle yerinde olsam, virgülünü değiştirmeden bunu bir reklam senaryosu haline getirirdim. Birkaç sonra sevgilinle! buluşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Bunları okuyup sonra insan "hayat kısa" demeden edemiyor. Bu nasıl bir hayat? Neden mutlu olmak için zor kararlar vermek, vazgeçmek gerek? Gerçek mutluluk bu mudur? Yoksun kalmak? Bir insan iki kişiyi sevebilir mi? Bir insan hem çikolata yiyip, hem kilo verebilir mi? Bu ikilemlerin sonu ne zaman gelir? Şu anda elimin altında Damak olmadığı için Sevgili Nutella'mdan bir kaşık alarak bunun üzerinde düşünmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bakıyorum da yapılan yorumların içeriği ve uslubu benim yazılarımı geçmeye başladı.Ne mutlu bana!
    Her birini büyük bir heyecanla bekliyorum bilesiniz..

    YanıtlaSil
  5. Neden hayatta ki güzel olan herşey yasak?
    Neden tatsız tuzsuz ve sıradan olanlara izin var.
    Bende 15 yıllık sevgilimden ayrıldım 2 ay oldu ama hiç unutmadım :))

    YanıtlaSil