19 Şubat 2012 Pazar

ŞUBATIN HERHANGİ BİR GÜNÜ

14 Şubat 2012

İşim erken bitti.Bir alış veriş merkezinde aylaklık edip,üstüme başıma indirimden bir kaç parça uydurmanın telaşındayım.Aylaklık deyince ilk işim soluğu D&R da almak oluyor.Rengarenk dergiler,DVD ler,merak uyandıran onlarca kitap.Burda olmayı seviyorum.

Etrafta el ele bir sürü çift.Merak ediyorum acaba tüm çiftler dışarı çıkmak için bugünü mü bekliyor yoksa kendilerini el ele tutuşmaya mecbur hissettikler için mi yapışık ikizler gibi geziyorlar? Beki de benimki sadece algıda seçicilik!Tabi ki hasetlenmiyorum.Sevgililer günü de neymiş canım.Bence sevgililer günü zaten sizi sevdğinizi bildiğiniz kişinin çiçekçi ve kuyumcuyu ihya etmesinden ibaret bir gün.Diğer taraftan hayatında biri olmayan ya da beklediği kişiden bir ses çıkmayanlar için gün bitime kadar süren ızdırap dolu bir bekleyiş, kocaman bir hayalkırıklığı.Sonrasında en erken 24 şubata kadar toparlanamayan bünyeler.

D&R da reyondan reyona salınırken belgeseller bölümünde takıldım.2.Dünya savaşı,Fransa'nın Cezayir Soykırımı,Sarıgelin başlıkları beni oracıkta bitirdi.Günün bütün motivasyonu,enerjisi uçup gidiverdi üzerimden.Bugün 'sevgi' günü oysa.Belgesel reyonunda ilk sıradaki üç yapım insanın insana ettiği milyonlarca zulümden bir kaçı olması tuhafıma gitti.DVD kapaklarındaki fotografları da görünce içimden koşarak mağazadan kaçmak geldi.

İyi bir şeyler de olmalı deyip soluğu MC Donald's da aldım.Epeydir kendimi fast fooddan mahrum ettiğim için canımın istediği gibi yiyip içmek istedim.Maksat yasakları delip,endorfin oranımı arttırmak.Kasadaki çocuğa seçimimi söyleyince 'abla o seni doyurmaz şundan verelim' dedi.Hay allah dedim iştahımın kabardığı çok belli oluyor demek ki,'Aslında ben pek aç değilim sadece açgözlülükten yemek istiyorum ' diyemedim tabi.Tavsiyeye uydum,yemeğimi aldım ve şöyle düşündüm.'Kendime yaptıgım sevgililer günü iyiliği: Big Mc Menu'...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder