8 Eylül 2011 Perşembe

HAYAT BİR KARNAVALDIR


'La vida es un carnaval'
http://www.youtube.com/watch?v=-6jwAaBJHZ8

 
Güne iyi bir başlangış yaptıran şarkılar sıralamasında tartışmasız bir numara!Bir nevi Küba milli marşı .Sözleri güzel ama daha güzel olan ofise salsa yaparak girmemi sağlayan latin ezgileri.Küba'nın efsanevi sesi Celia Cruz mekanın cennet olsun..

Sevgili Ayhan Sicimoğlu ve Latin All Stars grubu da sahne aldıkları her gece , bu enfes şarkının hakkını veriyor.Geçtiğimiz ay  Suada 'da çok keyifi bir gece geçirdik.Kısa sohbetimiz sırasında orkestram eksik diye hayıflansa da , bana göre izlediğim en iyi performanslardan biriydi.

Ayhan Sicimoğlu..Her daim enerjik,güleryüzlü ve etkileyici.60'lık bir delikanlı.Yemekten anlayan , dahası çok iyi yemek  yapan,hayatının her dönemini farklı bir memlekette geçirmiş özgür ruhlu bir müzisyen-üstad.O da 'arkadaş olunmak istenen ünlüler' listesinde bir numaram.Saatlerce konuşsa bıkıp usanmadan dinleyebilirim.Öyle çok şeyi var ki anlatacak..Televizyon programı gibi rengarenk bir adam.Kendi tabiri ile güzel olan herşeyin 'hastası'.Ben de grubun solisti Banu'nun hastasıyım.Sesiyle,yorumuyla ve fiziğiyle güney Amerika'dan çıkıp gelmiş gibi.İspanyolca bilmediğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım.Hadi ben İspanyolca bilmiyorum ve abartıyorum diyelim.Özel bir gecede bir İspanyol'un Banu'nun İspanyolca bilmediğine inanamamasına ne demeli?Öyle muhteşem bir aksanı var ki ana dili İspanyolca sanırsınız.Latin All Stars'ın tüm kadrosu birbirinden yetenekli .Üstelik müzik yaparken acayip eğleniyorlar.

Sahnede kıvrak hareketlerle salsa yapan çiftleri görünce çok özeniyorum.Her konser sonrası içimde bir dans kursuna gitme hevesi doğuyor.Malesef  haftada 1 gün 2 saat bile ayıracak vaktim yok.Bu kış için uzun zamandır ertelediğim başka projelerim var .

Arada sırada bir değişiklik yapmak,hayata heyecan katmak lazım.Ne de olsa hayat bir karnaval-herşeye ragmen!Hadi siz de dinleyin , gününüze enerji dolsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder