27 Şubat 2011 Pazar

ŞEHR-İ HÜZÜN

 Mayıs 2010 , Bolonya'dan Floransa’ya doğru yol almaktayız.Uzak diyarlarda bizden bir ses olsun diye bir kaç CD seçtim yola çıkmadan.

Bu günlerde en sevdiğim şarkı diyorum ‘Beni Benimle Bırak’ , Floransa tabelasını gördüğümüzde hala aynı şarkıyı dinlemekteyiz.Defalarca ve defalarca , bıkıp usanmadan avaz avaz.İkimiz de hemfikiriz bu cocuklar şahane müzik yapıyorlar ! Ve  şaşkınız neden 6 aydır bu albümü alıp dinlemediğimize.Tek bir şarkıyı bile atlamadan dinlemeye devam ediyoruz , her şarkı daha da heyecanlandırıp bir sonrakine olan merakımızı arttırıyor.

Koskoca bir hafta , binlerce km. 'Şehr-i Hüzün' eşliğinde..Diğer albümlere elimizi bile süremeden geçip gidiveriyor.Şimdi gözlerimi kapadıgımda ,Manga ezgileri olmayan tek bir kare bile yok gözlerimin önünde.

Tatil dönüşünde konser programlarını takip ettim.Bütün bir yaz şehir dışı konserlerle geçtiği için , nihayet 14 aralık salı akşamı Babylon konserinde Manga'yı sahnede izleme şansımız oldu.Uzun zamandır,belki yıllardır geçirdiğim en keyifli geceydi.Akustikle başlayıp kulaklarımızın pasını silen , ardından elektro ile içimizdeki enerjiyi patlatan muhteşem bir performans! Babylon tarzı mekanlara bayılıyorum.Dinleyici ve sanatcı arasındaki bagı ınanılmaz kuvvetlendırıyor ve kesinlikle  geniş katılımlı,itiş kakış stresi ile geçen konserlerden cok daha fazla haz verıyor.Babylon,Ghetto tarzı mekanların çok daha fazla olmasını ve daha farklı müzik türleri için ev sahipliği yapabilmesini çok isterdim.

'Manga''nın müthiş yetenekleri,iyi ki varsınız! Sayenizde  Türkçe müzik dinleyebilme lüksüne sahip olduk.

**25 Mart 2011 'de yine beraberiz, ne mutlu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder