16 Şubat 2011 Çarşamba

Siz hiç inanmadığınız bir şey yaptınız mı?

Ben son zamanlarda inanmadığım pek çok şey yapar oldum...Senelerce yapmadım ya bi kere denesem ne olur sanki modundayım, belki bir işe yarar diye de bir umudum var.

Az önce ilk defa arama motorlarına' rüya tabirlerini 'girdim.Aylardır sürekli aynı rüyanın farklı versiyonlarını görüyorum.Dün gece de yine aynı senaryoyu izleyince , sabah artık dayanamadım ve bu işte bir keramet vardır belki deyip başladım incelemeye.

Beni bir türlü rahat bırakmayan hikayede , gökyüzünde bir uçağın yere çakılışını izliyorum.Bazen uzak bir noktadan seyrediyor oluyorum alevler içindeki uçağı,bazen yavaş yavaş alçalarak yere çarptığını ve hatta içinde oğlumun da oldugunu bilerek ve çığlık çığlığa bağırarak,bazen de dün gece gibi  üzerime doğru düşmekte olan uçaktan  uzaklaşma telaşı içinde ordan oraya koştururken buluyorum kendimi.Ve her defasında şöyle diyorum kendi kendime : ' Ben bu sahneyi defalarca rüyamda görmüştüm demek ki bir gün gerçek olacakmış.' Aynı rüya psikopatça tekerrür ettiği için artık dayanamayıp bir anlam aradım.'Rüyada uçak düşmesi' başlığı altında yazılan yorumlar birbirinden öylesine tutarsızdı ki , bunca yıldır rüya tabiri ritüeline  inanmamış olmaktan dolayı hayıflanmadım :)

Yine de ,  sanırım bir süre daha inanmadığım başka şeyleri de denemeye devam edeceğim gibi görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder